Sweet... Eller inte?

Kom att fundera på något som jag sedan glömde bort att skriva ned...
Jo nu kommer jag ihåg!

För ett par dagar sedan så lyssnade jag på P3 och nyheterna gick igång. Jag blev väldigt förvånad då det var en kort rapport om att man hade hittat 1kg Cannabis i en ica-kasse på Handelshögskolan. Vad jag vet så är 1 kg cannabis i massa en stor mängd. Det roliga är att en man som jobbade med att renovera toaletterna på Handelshögskolan hittade påsen med Cannabis i taket på en av toaletterna.

Jag vet inte vad man ska säga om det här men jag finner det ganska roande... Fan vad snopen man måste känna sig om 1kg Cannabis blir "upphittad" då man har gömt det på världens bästa ställe... Stackars pårökta jävel...

På tal om att vara hög, Jimi Hendrix var tydligen alltid hög så det får bli en låt av och med honom. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0