Är trött på't

Har tänkt på en grej... Hur kommer det sig att feta människor envisas med att gå i tajta kläder?

Jag är så jävla trött att sitta på en snabbmats-restaurang och sedan se någon glida in i crocs-linne-kjol-leggins och sen äcklar mig så förjävligt att jag inte vill avsluta min "mat".

Kan man inte som über-fet bespara på miljön, då menar jag konsumtionen av mat som sedan måste slängas då man blir så äcklad av någon fet som kommer in, genom att ligga hemma istället och beställa hämt-mat?

Eller så kan de bara träna och göra allmänheten en tjänst på så sätt.

"Det finns ett fel i vårat förhållande och det är du"

Kommentarer
Postat av: Loverboy

Ska feta börja träna? Har du någonsin sett en riktigt tjock människa i träningskläder? Snälla bespara oss från att den hemska synen skall multipliceras pga träningsmani hos de tjocka!

2010-06-06 @ 13:57:59
Postat av: boll

Håller med ovanstående, om feta ska träna, skaffa löpband i källaren, snälla!

2010-06-06 @ 18:46:49
URL: http://elenaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0