Nytt inlägg

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna skriva något sånt här, men nu har jag gjort ett undantag.

En god vän till mig gillar att läsa Kissies blogg och kom fram till att hon matchar sina kläder... Hur ska jag uttrycka mig?... Som en billig slampa? Ja där satt den!

Att vara Sveriges "mest kända"(?)((hur fan kan man veta det? Har hon flest kommentarer? De flesta av hennes kommentarer slår ned på henne istället för att hylla henne; Borde inte Sveriges mest kända bloggare vara den mest hyllade?)) och mixa en LV-väska och sedan kläder från HM får mig att börja undra.

Om man vill vara exklusiv, borde man inte ha alla sina kläder med ett märke?
Jag vill inte erkänna detta men jag är medveten om märken. Jag föraktar de med fake Ray Bans och de som blandar dyrt, med billigt.

Bara för att Kissie redigerar sina feta lår så fick det bli den här låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0